perjantai 1. maaliskuuta 2013

Aktiivinen bloggaaja! eikun...

Juu hehe on tullu paljon kirjoiteltua tänne...! Eipä kyllä pahemmin asiaakaan ole mutta, kirjoitetaan nyt. Olen ahtanut Kuldan blogin niin täyteen haasteita että nyt on välillä tämän blogin aika, kun tulin taas kerran haastetuksi! Ja nyt haasteen idea on kertoa 5 omituista asiaa itsestään. Osan näistä saatatte tietää, osaa ette ehkä. :)

1. Inhoan limsaa. Se on todella pahaa, varsinkin kokis. YÄK.
2. Olen muutenkin tosi nirso ruuan suhteen.
3. Olen harvinaisen laiska. (ok se ei ole outoa mutten keksi mitään!)
4. Mulla on hyvä muisti ja voin muistaa tosi tarkasti vaikka 8 vuoden takaisia juttuja.
5. Mua ärsyttää kun jos kirjoitan Lakun blogiin Kuldan blogiin kirjoittamisen jälkeen, tämä blogi menee ylimmäiseksi hallintapaneelissa ja sitten ärsyttää! Siksi teen aina jonkun turhan postauksen Kuldan blogiin ja se nousee taas ylimmäiseksi ja kaikki on taas hyvin!

Laku muuten ruunataan tässä tämän kuun aikana todennäköisesti. Toivon, että se sitten rauhoittuisi ja voisin itsekin tehdä sen kanssa jotain muutakin kun ottaa ajon jälkeen varusteita pois... Muuttelen blogin ulkoasua pian ja niin edelleen. Lakua treenataan ihan normisti, parhaimmillaan vauhti on jotain 1.25 esim. tänään menivät sitä vauhtia. Ja Laku on saanut jalkapallon tarhaansa ja se tykkää siitä hurjasti! :D

Huomenna mennään raveihin, jospa sitten kesällä Lakunkin kanssa... En malta odottaa! Ainiin, pysykääpä kuulolla, erikoispostauksia tulossa pian, kunhan kerkeän ja jaksan. (= toivottavasti vielä tämän kuun puolella...) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti